I am a french women living in Sydney, who wants to offer its services to anyone who needs help with reading, writing and/or speaking French.I can also prepare you to the french exam (dalf, delf) I have 2 years experience as french teacher for foreigner, group are possiblePlease do not hesitate to get in touch with me by e-mail dhisako@yahoo.fr or 04-15-64-86-96 .I would welcome hearing from you!
Je suis une Française * Sydney qui veut offrir ses services * quiconque a besoin d'aide pour lire, ecrire et/ou parler le Français. Je peux egalement vous preparez au exam (delf, dalf). Les cours en groupes sont possibles. Si vous avez besoins d'aide n'hesitez pas a me contacter * l'adresse suivante dhisako@yahoo.fr ou au 04-15-64-86-96.
Je suis une Française * Sydney qui veut offrir ses services * quiconque a besoin d'aide pour lire, ecrire et/ou parler le Français. Je peux egalement vous preparez au exam (delf, dalf). Les cours en groupes sont possibles. Si vous avez besoins d'aide n'hesitez pas a me contacter * l'adresse suivante dhisako@yahoo.fr ou au 04-15-64-86-96.