• Want to help us with this year's BoS Trials?
    Let us know before 30 June. See this thread for details
  • Looking for HSC notes and resources?
    Check out our Notes & Resources page

SC Maths test. (1 Viewer)

PC

Member
Joined
Aug 19, 2004
Messages
639
Location
Sydney
Gender
Undisclosed
HSC
N/A
Answers to SC Maths Test

Here you go! Have a look at these! Hope everyone did well!

PC
 
Last edited:

Mumma

Member
Joined
May 19, 2004
Messages
586
Location
Sydney
Gender
Male
HSC
2006
GODDAMNIT I put 750 instead of 700 !!!! Please tell me these arnt official anwers? half my year got 750.
 

Stan..

Member
Joined
Nov 4, 2004
Messages
278
Gender
Male
HSC
2006
It looks like i did ok.. not certain of mark..
 

gloworm

bleh
Joined
Nov 7, 2004
Messages
10
Location
Lidcombe
Gender
Undisclosed
HSC
N/A
Arggh damnit, forgot there was a back page to the test. DUnno how many marks that is but meh.

Btw. I also got 750 as the area
 

superglove_sam

New Member
Joined
Oct 19, 2004
Messages
12
Location
x
Gender
Male
HSC
N/A
i thought maths needed 20 minutes in the calc section and 5 minutes extra in the non calc

i wouldve gotten about 10 more marks altogether :(
 
Last edited:
T

timbk2

Guest
those answers Are not the official answers.. however you can assume they will be close to the real thing.
 

Hermzie

rarrrrrrrrr
Joined
Sep 23, 2004
Messages
206
Location
Sydney
Gender
Female
HSC
2006
It was difficult to concentrate during the exam because Maths is just so dull.
 

adJourNed_03

New Member
Joined
Nov 8, 2004
Messages
1
Gender
Male
HSC
2006
haha i wish i had those answers...i prefer those ones rather than mine. geez i think i made afew fundamental errors. not sure of mark ;)
 

miss_shady72

New Member
Joined
Nov 5, 2004
Messages
15
Gender
Female
HSC
2006
LAST MATHS TEST OF MY LIFE! yay! looking at the answers...i made one stupid mistake, i crossed the right answer out and changed it! stupid...but ah well. i JUST finished the first section, had time to spare in calculator part.
 

=<Si-Fu>=

New Member
Joined
Oct 12, 2004
Messages
7
Gender
Male
HSC
2006
hey i was jus wonderin in question 83) C) isnt the answer (0,5)? not (5,5).. welz i think al the tests were relatively easy except for h/g...
wel at least its all over now=)
Si_Fu
 

YBK

w00t! custom status!! :D
Joined
Aug 22, 2004
Messages
1,240
Location
47 |)35|< !!!
Gender
Male
HSC
2006
great !!!

i think i got pretty okay !!

yay yay

But i thought that the multiple choice was like walking through an endless maze of questions... it made me dizzy... so i just skipped 20 of them, did the written section, and came back..

gave me a break, gosh.. i was thinking of leaving the room... almost vomitted there.... so i'm just happy i finished the whole stupid test, and think managed a pretty good mark as well !!!!
 

Mumma

Member
Joined
May 19, 2004
Messages
586
Location
Sydney
Gender
Male
HSC
2006
hey i was jus wonderin in question 83) C) isnt the answer (0,5)? not (5,5).. welz i think al the tests were relatively easy except for h/g...
wel at least its all over now=)
Si_Fu
Yeah it was defiantely (0,5). It was a circle with a radius of 5 with its centre at (0,0). There is no way (5,5) would be anywhere on that circle.
 

=<Si-Fu>=

New Member
Joined
Oct 12, 2004
Messages
7
Gender
Male
HSC
2006
Yay... geez got me scared for a moment!!!=)
hehe im FREE!!!!!!!!!!!!!
Si_Fu
 

Alan Wong

New Member
Joined
Nov 9, 2004
Messages
3
Gender
Male
HSC
2006
Heh, Maths test was ok, nothing special, but i'm sure i'm going to make plenty of stupid mistakes.

I got bored towards the end of the test, so i started counting the maze combinations.

I had put 3*4*5 originally, so its good i counted, and changed it to 6*2*2 :)

~Awong
 

maCe

.maceh
Joined
Nov 7, 2004
Messages
20
Gender
Male
HSC
2006
mm I found the test pretty easy.. didn't sleep though, even though i had the time to :p
 

Mumma

Member
Joined
May 19, 2004
Messages
586
Location
Sydney
Gender
Male
HSC
2006
I put 3 * 2 * 2 because of the 3 openings. Stupid me didnt see the 6 paths coming out of the 3 openings... -_-
 

PC

Member
Joined
Aug 19, 2004
Messages
639
Location
Sydney
Gender
Undisclosed
HSC
N/A
82 (c) certainly is 750, and Si_Fu is right too ... 83 (c) is (0,5).

Sorry for freaking anyone out with my mistakes! I've fixed up the attachment.

:rolleyes:
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top