enoilgam Moderator Moderator Joined Feb 11, 2011 Messages 11,904 Location Mare Crisium Gender Undisclosed HSC 2010 Dec 8, 2012 #2 Re: so when do offers get sent out straight after results or during main rounds like You should get them right after the ATARs are released - I got mine on the day my ATAR came out.
Re: so when do offers get sent out straight after results or during main rounds like You should get them right after the ATARs are released - I got mine on the day my ATAR came out.
madharris Well-Known Member Joined Oct 23, 2011 Messages 2,160 Gender Undisclosed HSC N/A Dec 8, 2012 #3 Re: so when do offers get sent out straight after results or during main rounds like edit: nevermind
E EVOking1 New Member Joined Sep 24, 2012 Messages 22 Gender Male HSC 2012 Dec 8, 2012 #4 Re: so when do offers get sent out straight after results or during main rounds like okay thanks!
C cc9365 New Member Joined Jul 29, 2011 Messages 9 Location Sydney, Australia Gender Female HSC 2012 Uni Grad 2017 Dec 21, 2012 #5 Re: so when do offers get sent out straight after results or during main rounds like I got my offer this morning! Yahoo Good luck to everyone else waiting on their offers!
Re: so when do offers get sent out straight after results or during main rounds like I got my offer this morning! Yahoo Good luck to everyone else waiting on their offers!
E EVOking1 New Member Joined Sep 24, 2012 Messages 22 Gender Male HSC 2012 Dec 23, 2012 #6 Re: so when do offers get sent out straight after results or during main rounds like congratz ! what u get into? i got mine aswell but after receiving other offers from other unis i dont think il go notre dame anymore but im hapy i got an offer!
Re: so when do offers get sent out straight after results or during main rounds like congratz ! what u get into? i got mine aswell but after receiving other offers from other unis i dont think il go notre dame anymore but im hapy i got an offer!