So You Think You Can Dance!! (1 Viewer)

froggy_chik87

Member
Joined
Nov 28, 2004
Messages
243
Location
lower north shore
Gender
Female
HSC
2005
OMG OMG...i'm so excited, this is the best show ever...I saw the NZ version when i was over there earlier in the year, and i almost died watching it!!They were so unbelievably good...i'm an advanced tap dancer and i know i can't do half the stuff they could on the show!! Who else is gonna be watching on sunday night for the season premier?
 

ohdato

Member
Joined
Feb 25, 2006
Messages
111
Gender
Male
HSC
2004
I only care to see the dude land on his face while trying to do a front flip.
Then I'll stop.
 
Joined
Apr 3, 2004
Messages
7,999
Gender
Undisclosed
HSC
N/A
what channel is/was it on?

I've heard so much about this show (mainly the US version)
 
Joined
Jul 22, 2006
Messages
2,848
Location
Sydney
Gender
Female
HSC
2006
bahahhahahaha "Sex"

i swear some people really need to be told how crap they are, he actually thought he was good.
 

timlay

is gonna lawyer you
Joined
Apr 17, 2006
Messages
636
Location
Fobtown
Gender
Male
HSC
2008
umm. its on channel 10 i think.

MICHAEL KIM . woah. that guy was awesome. :)
 

PrettyVacant

Active Member
Joined
Nov 13, 2004
Messages
1,003
Gender
Female
HSC
2008
Dude, I couldn't stop laughing when that guy landed on his face! Oh shit, I almost peed my pants the first time, and then they replayed it like 5 times! Holy shit! It was torturous!
 

Shell

Boo Hoo
Joined
Nov 14, 2004
Messages
2,159
Location
Camden
Gender
Female
HSC
2005
oh. my. god. That guy that did the 'popping' or whatever its called was just incredible!!!!!!!!

hahah that guy with the ginormous lips.
 

Sarah168

London Calling
Joined
Dec 25, 2003
Messages
5,332
Location
Sydney
Gender
Female
HSC
2004
hahah this show is awesome. The dude with the mink coat was my fav and was it just me or was he picking his nose on tv? ew.
 

froggy_chik87

Member
Joined
Nov 28, 2004
Messages
243
Location
lower north shore
Gender
Female
HSC
2005
did anyone see that tapper, the chik, that just had a blank look on her face the hole time she was dancing...i presume she was concentrating...but it was funny as!!

Btw, for anyone who doesn't know, the time that the show is on is Monday nights at 7.30pm on channel 10.
 
Joined
Dec 17, 2004
Messages
361
does anyone know the song the top 20 were performing to at the start of the first performance show???
it was techno style of music.

AND..
the song they had for their nyc auditions, i think the name of the song might be nasty girl... or something.
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top