• Best of luck to the class of 2019 for their HSC exams. You got this!

premier's award ceremony thingamy (1 Viewer)

pigs_can_fly

earth girls aren't easy
Joined
Feb 8, 2003
Messages
1,692
Location
Sydney
Gender
Male
HSC
2003
fuk u, he sound like a guy...but mary and jennifer on the other hand :p
 

sugamama

Coldplay Fan
Joined
Jun 16, 2003
Messages
239
hahah i knew opal was gay

all that shit in his sig is a cover up :p

don't worry hughiebear still loves you hahaha
 

Newbie

is a roflcopter
Joined
May 17, 2003
Messages
3,670
Gender
Male
HSC
2003
probably to warn any would be prankster that there better be no funny shit or death
 

jm1234567890

Premium Member
Joined
Aug 18, 2002
Messages
6,519
Location
Stanford, CA
Gender
Male
HSC
2003
Originally posted by Newbie
probably to warn any would be prankster that there better be no funny shit or death
hehe.

i just hope the briefing session isn't a rehersal of the name reading....
 

sugamama

Coldplay Fan
Joined
Jun 16, 2003
Messages
239
naa it'll be like don't do this or do that

no political comments should be made to bob carr or you will not receive ur trophy

haha when you shake his hand shout out like 'i love john brogdan'
 

AGB

Member
Joined
Feb 7, 2003
Messages
860
Gender
Male
HSC
2004
collared shirt, pants with a zip and button (shorts or long pants), and covered shoes i.e. not thongs
 

mic

Chronic Burper
Joined
Jun 24, 2003
Messages
571
Gender
Undisclosed
HSC
N/A
looks like skirt or nice pants for me...

Originally posted by sugamama
naa it'll be like don't do this or do that

no political comments should be made to bob carr or you will not receive ur trophy

haha when you shake his hand shout out like 'i love john brogdan'
i would laugh if anyone made a political comment or shouted that out
 

jm1234567890

Premium Member
Joined
Aug 18, 2002
Messages
6,519
Location
Stanford, CA
Gender
Male
HSC
2003
Originally posted by mic
looks like skirt or nice pants for me...



i would laugh if anyone made a political comment or shouted that out
800 ppl, probablity suggests that might happen
 
Last edited:

Ziff

Active Member
Joined
Nov 6, 2003
Messages
2,367
Gender
Undisclosed
HSC
N/A
Yeah but Bob Carr is the best Premier NSW ever had :p I wonder if you yell pro-Labor propaganda, do you get another trophy?
 

Newbie

is a roflcopter
Joined
May 17, 2003
Messages
3,670
Gender
Male
HSC
2003
do we have to turn up at 10:30 or 12:00?
 

sugared plum

Member
Joined
Sep 11, 2003
Messages
302
Gender
Female
HSC
2003
i think that last year's 'two hour briefing' was literally a run through ... so we have to sit through them call out 800 names, have 800 people walk onto stage, shake hands, receive trophy, pose for photo, walk off stage

and then do it all again.
 

mic

Chronic Burper
Joined
Jun 24, 2003
Messages
571
Gender
Undisclosed
HSC
N/A
Originally posted by Newbie
do we have to turn up at 10:30 or 12:00?
we have to arrive at 10:30 for registration. 12:00 is the "compulsory briefing session"
 

jm1234567890

Premium Member
Joined
Aug 18, 2002
Messages
6,519
Location
Stanford, CA
Gender
Male
HSC
2003
Originally posted by sugared plum
i think that last year's 'two hour briefing' was literally a run through ... so we have to sit through them call out 800 names, have 800 people walk onto stage, shake hands, receive trophy, pose for photo, walk off stage

and then do it all again.


nooo my worst nighmare has come true
 

tonberry_kun

O RLY?
Joined
Jun 21, 2003
Messages
818
Gender
Undisclosed
HSC
2003
Originally posted by pigs_can_fly
oooh, i've got Mary Wu from st george, and Ray Wu from Hurlstone next to me, and a Jennifer Wu.
hey i know a ray wu! he used to go to my primary school... haven't seen him in 6 years!!
say hi for me plz :eek:
 

AGB

Member
Joined
Feb 7, 2003
Messages
860
Gender
Male
HSC
2004
Originally posted by spin spin sugar
omg.. if were going by the Allrounders list online, i've got a Knox boy on one side and a Scots boy on the other.... i am very afraid
whats wrong with Knox boys?? and wots his name??
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top